Jak společnost pracuje

 

Co vlastně dělá „Banners Broker“ a kde se berou peníze? „Banners Broker“ obchodují v tzv. „blind networku“ (slepém networku). V „blind networku“ si zákazník - inzerent - určí cílení reklamy, ale neví už, na kterých internetových stránkách se bude jeho reklama zobrazovat. Když se hovoří o „blind networku“, tak se hovoří o trhu, kde je umístěna většina reklamních bannerů na celém internetu. Ve světě jsou miliony firem využívajících reklamu pro podporu svého podnikání, ale jen minimum z nich si může dovolit zaplatit reklamu v prestižních časopisech, internetových servrech apod.

Všechny ostatní využívají síť „blind networku“, která je levnější a snáze dostupná. V síti „blind networku“ se nachází miliarda webových stránek a tento trh je kontrolován zhruba 10 velkými brokery. „Banners Broker“ se dal dohromady s jedním z nich.

„Banners Broker nemají žádnou kontrolu nad inzercí/advertising, neprodávají reklamu, kupují a prodávají prostor prostřednictvím tohoto networku. Je to stejný trh jako např. brokeři s energiemi, kteří kupují a prodávají elektřinu, finanční brokeři apod.

Nyní je „Banners Broker“ v procesu uzavření spolupráce s dalším velkým brokerem, což jim dá více volnosti, možností, příležitostí a rozsahu pole působnosti.

BB“ využívá obchodní platformu, kde se prodává a nakupuje v reálném čase. Nakupují inzerci na aukci a potom ji prodávají menším obchodníkům za vyšší cenu – to vše se děje transparentně a v reálném čase. Opravdu si myslíte, že velcí inzerenti jako Google, GM, Coke,atd. zadávají svou reklamu na milióny webových stránek individuálně? Na aukci zadají požadavek – cenu za určitý počet zobrazení a kliků a nechají „vlky“ aby bojovali. A tak ti větší vlci, kteří si mohou dovolit investovat, koupí a potom prodají po menších částech těm méně majetným vlkům a mají zisk. Není to levné, a proto musíte mít k dispozici dobrou sumu, abyste mohli následně vydělat (tím že prodáte dále a po částech), ale když máte k dispozici peníze, tak je jednoduché vydělávat znova a znova. Spolupracovníci sponzorují tento budget/sumu, tak proč by společnost „hrála“ se 100k týdně, když může „hrát“ s 1.000k za hodinu a vydělat tak mnohem více.“

 

Zjednodušeně řečeno, pronajmete si prostor na webu, hodnotu tohoto prostoru určuje jeho návštěvnost. A ten dále poskytnete nějakému inzerentovi, vše má na starosti „Banners Broker“, není nutné se o nic starat. A vám připadne provize.

 

Prezentace Banners Broker

 

Představení společnosti

Oficiální videa společnosti

Jak to funguje

 

Čím se společnost zabývá