SolidTrustPay - převod peněz

 

Krok č.1 – Registrace na Solid Trust Pay (STP)

Klikněte na tento link: Solid Trust Pay a zaregistrujte se.

 

Krok č.2 – Uložení vaší karty

Ve Vašem účtu na SolidTrustPay si otvřete záložku “My Banks a Cards” a zvolte “View Credit and Debit Cards”. Pak zvolte “Click HERE to add your card

 

Krok č.3 – Převod peněz 

Ve Vašem účtu na SolidTrustPay si otevřete záložku “My Money” a zvolte “DEPOSIT $$ into account”. Pak zvolte “USD” a  “CONTINUE>>

V dalším okně si pak  zvolte “CARD OPTIONS

V dalším okně si zvolte částku, minimálně však 100USD. Zvolte si svoji dříve uloženou kartu, zadejte “Secondary Password” a  “CONTINUE>>”  Tady můžete vidět informaci, že STP si strhnou 5% z částky + 1.5USD

Po tom, co jste správně provedli převod vám systém oznámí, že vám peníze budou k dispozici od 2-24 hodin. Status vaší platby bude jako “Pending” za nějakou dobu se změní na “Available”. Pokud se tak nestane do 24 hodin tak je dobré si zavolat na podporu a urychlit to.

 

Krok č.4 – Převod peněz do BanersBroker

 

Poté, co se vám peníze v STP změní na “Available”, je můžete převést do BannersBroker a to takto: v účtu STP si otevřete záložku “My Money” pak “TRANSFER $$ to others” . Do prvního řádku doplňte “bannersbroker”, do druhé řádku částku, kterou chcete převést a do poznámky uvedete vaše STP jméno. Na konec zadáte vaše sekundární heslo, které jste si zvolili při registraci. “TRANSFER NOW” a mělo by to být hotovo.

Banners Broker pak potřebuje cca 24 hodin na načtení všech plateb z STP. Posledním krokem bude kontrola stavu E-wallet

 

Krok č.5 – Kontrola stavu E-wallet v BannersBroker

Pokud by se Vám do 24 hodin nepřipsala posílaná částka na E-wallet, je možné, že nedošlo k automatické synchronizaci plateb s STP. Pak musíte poslat firmě údaje o platbě, aby Vám ji mohli připsat. Zvolíte si záložku  “E-Wallet” a “Fund eWallet (STP assistance)”. STP Username je vaše jméno v STP, do částky zadáte přesnou částku, jakou jste převedli v kroku č.4 do BB a nakonec číslo transakce a dáte “CONFIRM”.  Číslo transakce zjistíte po kliknutí na ikonku vedle transakce v STP. Viz níže:

Pokud se po tomto kroku nic nestane a částka se vám neobjeví v řádku pod tabulkou, doporučuji počkat 24 hodin a zkusit znovu. Můžete to ale samozřejmě zkoušet častěji.